text.skipToContent text.skipToNavigation
Pagina de pornire Termenii garanţiei

Termenii garanţiei

Dacă produsul ORIENT specificat în această garanţie se defectează în condiţii de utilizare normale, din cauza unor defecte de materiale sau fabricaţie, va fi reparat şi/sau reglat fără taxe suplimentare pe o perioadă de un an de la data originală a achiziţiei. Dacă se produce o defecţiune sau o altă problemă, duceţi ceasul aflat în garanţie împreună cu certificatul de garanţie în locul achiziţiei iniţiale sau la un membru autorizat al Reţelei de service ORIENT.

1.  Garanţia este anulată în următoarele cazuri:

  • Defecţiuni cauzate de utilizare inadecvată sau neglijenţă.
  • Defecţiuni cauzate de incendii, cutremure şi alte dezastre.
  • Defecţiuni cauzate de reparaţii şi modificări inadecvate.
  • Certificatul de garanţie nu este trimis odată cu ceasul care va fi reparat sau informaţiile listate pe acesta sunt incorecte sau nu sunt valide.

2.  Sticla ceasului, brăţara/cureaua şi bateria cu celule nu sunt acoperite de termenii acestei garanţii

3.  În cadrul reparaţiilor, carcasa, plăcuţa cadranului, limbile, sticla şi brăţara/cureaua pot fi înlocuite cu piese echivalente.  

4.  Reţineţi că se pot percepe costuri de reparaţie în cazurile în care informaţiile pentru distribuitorul autorizat sau locul de achiziţie lipsesc sau sunt incomplete, chiar şi pentru produsele trimise în perioada de garanţie valabilă care ar fi în mod normal acoperită de termenii garanţiei.

 

Urmăreşte-ne pe Instagram